Svakodnevne misli

Nasilne igre = Nasilno ponašanje?

U današnjem svijetu okruženi smo tehnologijom, raznim igricama, programima i slično.. Sve više i više djece i mladih vrlo lako se zarazi igranjem određene igre. Što ukoliko je ta igra nasilnog sadržaja ?

Prvenstveno, igranje igrica je aktivno stanje dok je gledanje TV-a pasivno. Ljudi bolje uče kada su aktivno uključeni. Igrači nasilnih igrica imaju veće šanse poistovjetiti se sa likom igrice.
Ako je lik kojeg igramo, pucač ili slično - igrač ima istu vizualnu perspektivu kao ubojica. Dok u nasilnom televizijskom sadržaju pasivno promatramo nekog drugog tko je nasilan i ne identificiramo se s njim tako lako kao igranjem igrice.
U krajnjem slučaju, igranje nasilnih igrica "nagrađuje" nasilno ponašanje - osvajanjem bodova ili postignućem novog nivoa. U nekim igricama, igrači su verbalno pohvaljeni frazama poput "Nice shot" nakon ubijanja neprijatelja.
Znanstvenici dokazuju da pohvaljivanje određene aktivnosti pobuđuje njenu učestalost što bi značilo da nasilne igrice [u]nesvjesno pobuđuju[/u] nasilno ponašanje igrača koji ju igraju.

Postoji i nekoliko primjera u kojima se navodi tipa:
-13ogodišnji dječak skočio je sa zgrade i počinio samoubojstvo nakon igranja Warcraft-a 36 sati.
-Tinejdžer pobjesnio i ubio 3 muškarca (od toga 2 policajca) nakon mjeseci igranja GTA.
-15ogodišnjak pobjegao od kuće jer su mu roditelji oduzeli Xbox, tijelo mu nađeno mjesec dana poslije i dr..

Što mislite vi ? Imaju li nasilne igrice utjecaja na kognitivni razvoj djece, njihovo ponašanje, razmišljanje i postupke i zašto ? I igrate li vi ovakve tipove igrica ?

Držite se pravila foruma i bontona :hvala:
:puca:

Nebu išlo!

Za više sadržaja trebaš se prijaviti ili otvoriti korisnički račun.