Lounge

Blay
u Lounge

"Tajne" iza proizvoda i usluga koje koristimo

Svi znamo da su emulgatori loši, da "BIO" jaja nekad dolaze s obližnje autoceste, da je marketing najjači ljudski manipulator i da Konzum digne cijenu prije nego kaže "Akcija" i onda stavi standardnu cijenu.

Ova tema je namijenjena da podijelimo zanimljive/neugodne istine koje smo saznali iza nekih reklama, proizvoda, (vaše) radne industrije, trikova koji se koriste da bi kupili ili dali više novaca za nešto...
Može biti u vezi svega: hrana, dućan, usluge osiguranja, šminke, prijevoza, putovanja, korištenja mobitela, ugovora, pretplata.. što god.

Ako se radi o mitu, a ne provjerenoj činjenici, pitajte, možda netko ima točniju informaciju (podsjećam da je ovo forum i diskusije bez vrijeđanja/nepoštovanja su dozvoljene).

Prvo što mi pada na pamet je tema mobitel i slušanje bez naše "dozvole" i onda dobijemo reklame u roku par minuta o onome o čemu smo pričali.

Jedna žena koja je radila za Google izjavila je da nema direktnog presluškivanja niti da ljudi stoje s druge strane, već mašina "hvata" ključne riječi tzv. "keywords" i kategorizira ih u algoritam koji se mjeri po našim zanimanjima. Iza svega toga stoji AI mašina, umjetne intelegencije i sortira informacije i ključne riječi radi boljih i relevantnjih reklama za korisnika. Zato vidite tipa reklamu tenisica o kojima ste s frendom prije sat vremena pričali.